İLK AŞK İLK GÖZ AĞRIM….BİRİCİK EŞİM;(Gülü’me) mektup:

Adsız(Gülü’me) mektup:

.…. Ey benim canımın içi Güzel bakışlı Ömrümü ömrüne veremediğim güzel kadınım. 8 Aralık 2014 Mevsim KIŞ soğuk bir ARALIK ayında aramızdan ayrılıp ebedi istirahatgâhına çekilişinin 3.cü seneyi devriyesindeyiz 4. cü yıla gireceğiz bu gün..Tam 3 yıl doluyor Doldu.. Acın, Hüznün,,daha o günkü gibi hafızalarda ta şuracığımda, acılar içinde bizi bırakarak gittin. Gittin ; hemde öyle bir gittin’kii; her tarafı yakıp gittin benden..!!!
… Canımın İçi (Gülüm): Göz yaşının değmediği bahçede Aşk yeşermiyor.Başbaşa kaldığımız dertleştiğimiz o hastahane odalarına sadece konuştuğumuz acı tatlı seslerimiz duvarlarda gizlenmiş duruyor gibi. O gün Bu gün; hastahanelere bile gidemiyorum..Sanki Her taraf anılar ve resimlerle dopdolu hatıraların kulaklarımda yankılanacak hissini uyandırıyor bende. Biliyorum, Son zamanlarda gözünde yaşlarla bana seslenişin ve söylediğin sözler hep aklımda; hiç gitmiyorki……
…. Eğer’ki : Vucüdum dan her hangi bir organım doktorlar tarafından istenilsey’di tereddütsüz sana vereceğimi sen biliyordun…Hep korkunların vardı ,Hastalığın boyunca; Ya bu adam beni bırakıp Terkedip giderse…Bilemiyorum her kadında böyle bir his olurmu ? Oysa gördün ; son ana kadar, son nefesine kadar ,hep yanındaydım. Aylarca başbaşa hastahane köşelerinde senle birlikte.Son sözlerin bana şu oldu ; Canımın içi ( HÜSOM) dedin. Senin; bir erkek olarak bana bu kadar hizmet edeceğini, benimle ilgileneceğini, Hastahane köşelerinde ameliyatlarımda bu kadar benimle kalacağını,tahmin etmiyordum…Şimdi ve şimdiden sonra’da Sana olan eşlik haklarımın Tümünü helal ediyorum…Son sözlerin ve son konuşman bana bu oldu. benimde sana hakkımı helal ederek ordan sonra hiç ama hiç ; bir kez daha sesini çıkarmadın ve sustun …Sadece Bakışlarınla kaş göz haraketlerinle onaylıyordun herşeyi..büyük kızımız Melek sana sormuş’tu babam çok zamandır yanında kalarak bunaldı bir akşam eve gitsinmi ? sorusuna başını sallayarak hayır deyişin gitmesin, beni bırakmasın.. sonra sözlerinin sonu oldu ….
……… BEN SENİ ÜÇ GÜNDE SEVMEDİM’Kİ GÜLÜM, DİLE KOLAY TAM 34 YIL BİR BİRLİKTELİK VAR ..BEN SENİ AYLARA,YILLARA ,AY’I GÜNEŞİ SARIP BEKLEDİM ..!! __geceye gündüze seni ekledim ..!!___ GECE OLDU AY DÜŞTÜ , sen düşüme, ben sana düştüm ..!
   
       BEN SENİ ÖYLE SEVDİM Kİ GÜLÜM; SENİN ÖLDÜĞÜN GÜN BENDE ÖLDÜM. !!!!___BEN SENİ ÖYLE SEVDİM Kİ GÜLÜM; TOPRAĞINI ÜSTÜME YORGAN BELLEDİM
..!!.Mekânın cennet olsun canımın içi Cennet gözlüm Gülüm benim. Allah Gani gani rahmet eylesin.. Yattığın yerler nurla dolsun.. BİR TANEM..
……………………………………..Yzn:Hüseyin Acarakçay// Yalnız Adam..08 Aralık 2015- birinci yılın dolduğu gecede yazılmıştır. anılarımı tazelerken Güncelleme yapılmıştır..

İLK AŞK İLK GÖZ AĞRIM….BİRİCİK EŞİM;(Gülü’me) mektup:

İLK AŞK İLK GÖZ AĞRIM….BİRİCİK EŞİM;(Gülü’me) mektup:” için bir yorum

  1. HÜZÜN,,HÜZÜN,,HÜZÜN,,GÖZ YAŞI..ÖZLEM…

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close